Το κοινωνιολογικό φαινόμενο : «Mou-effect»
Το κοινωνιολογικό φαινόμενο του Ολίμπικο - «Mou-effect» !
Ακριβώς όπως και στο τελευταίο πρωτάθλημα της Serie A, την επόμενη Κυριακή το Ολίμπικο θα ειναί ξανά «φουλ». Τελευταία φορά ήταν στις 4 Ιουνίου, κόντρα στη Σπέτσια, το επόμενο θα είναι το παιχνίδι με την Σαλερνιτάνα, το πρώτο της νέας σεζόν. Και θα είναι το 34ο συνεχόμενο sold out, μιλάμε πλέον για ένα κοινωνιολογικό φαινόμενο. Σε σχέση με τα προηγούμενα 33, αυτό εδώ έχει όμως διαφορετική υπόσταση.
Για πρώτη φορά η Ρόμα ξεπούλησε με τις τιμές των εισιτηρίων να ανεβαίνουν. Τις δύο τελευταίες σεζόν, μάλιστα, ο σύλλογος είχε εφαρμόσει «χαμηλότερη» πολιτική τιμών, με στόχο να επαναφέρει τον κόσμο στο γήπεδο. Με το Mou-effect, λοιπόν, το αποτέλεσμα ήταν τέλειο, με υπέροχο σενάριο . Από αυτή τη σεζόν, όμως, θα είναι διαφορετικά. Επειδή η Ρόμα έχει εφαρμόσει διαφορετική πολιτική τιμών, με μέση αύξηση εισιτηρίων 25%, που θα επηρεάσει ειδικά τις κορυφαίες αναμετρήσεις (την τρίτη αγωνιστική, έναντι στη Μίλαν, για παράδειγμα ένα εισιτήριο έχει κόστος 75 ευρώ).
Η στρατηγική του συλλόγου, μάλιστα, ήταν να κάνει τους ανθρώπους να εγγραφούν (το έκαναν 40.000), γεγονός που επιτρέπει μια τιμή αγώνα σημαντικά χαμηλότερη από αυτές των μεμονωμένων εισιτηρίων. Βλέποντας λοιπόν το Ολίμπικο ακόμα γεμάτο κάνει ακόμα καλύτερο το αποτέλεσμα, επειδή σημαίνει ότι οι άνθρωποι τα τελευταία δύο χρόνια έχουν γίνει πραγματικά πιστοί στην ομάδα και ότι η κοινωνική πολιτική έχει επιτύχει τον στόχο της: να μείνουν κοντά στη Ρόμα, ό,τι και να γίνει.